Sıkça Sorulan Sorular

  • Başkaları müziğinizi duyabilir mi?

    Hayır! Geleneksel kulaklıklar gibi, Shokz da özel bir dinleme deneyimi sağlar.

  • Telefon görüşmeleri için kullanabilir misiniz?

    Evet! Tüm Bluetooth kulaklıklarımız telefon görüşmesi yapmak ve almak için kullanılabilir.

  • Kulaklıklar su geçirmezler mi?

    Tüm kulaklıklarımız suya dayanıklı veya su geçirmezdir! Kullanım durumunuz için doğru ürünü seçtiğinizden emin olmak için her bir ürün için listelenen teknik özelliklere göz atın.

  • Gizlilik politikanız nedir?

    Shokz Türkiye gizlilik politikasını web sitemizdeki footer alanında (alt kısmında) yer alan Gizlilik Sözleşmesi ve Çerezler sayfasında bulabilirsiniz.

  • Çerezler güvenlik riski oluşturur mu?

    Hayır çerezler hiçbir güvenlik riski oluşturmamaktadır. E-ticaret sistemimiz tüm çerezleri şifrelemektedir. Ayrıca, çerezler hiçbir kişisel bilgi içermez, sadece sistemimizin tarayıcınızı tanıması için benzersiz bir tanımlayıcı olarak görev yapmaktadır.

  • Ürünüm için nasıl teknik destek alabilirim?

    Ürününüzün hakkında teknik destek talepleriniz için lütfen Destek sayfamız altında bulunan Shokz Teknik Destek Servis Formu aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

Kargolama Süreci

Sipariş Süreci

İptal ve İade İşlemleri

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Siparişiniz işleme alınmadığı takdirde siparişinizi iptal etmek için siparişin verildiği gün sistemden talepte bulunabilirsiniz. Siparişiniz çoktan işleme alındığında veya gönderildiğinde ise iptal talebinizin onaylanamayabileceğini lütfen unutmayın.

  • Para iadesini nasıl talep edebilirim?

    İade talebinde bulunduysanız, ürünler bize ulaştıktan ve kontrol edildikten sonra paranız iade edilecektir. Para iadesi ile ilgili diğer tüm sorularınız için lütfen Destek kısmı altında bulunan Shokz İade Talep Formu aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

  • Para iadem kredi kartımda ne zaman görünecek?

    Para iadeniz, iadeniz bize ulaştıktan ve onaylandıktan sonra 5 ila 7 iş günü sonra kartınızda görünecektir.