En Popüler
Başkaları müziğinizi duyabilir mi?
Hayır! Geleneksel kulaklıklar gibi, Shokz da özel bir dinleme deneyimi sağlar.
Telefon görüşmeleri için kullanabilir misiniz?
Evet! Tüm Bluetooth kulaklıklarımız telefon görüşmesi yapmak ve almak için kullanılabilir.
Kulaklıklar su geçirmezler mi?
Tüm kulaklıklarımız suya dayanıklı veya su geçirmezdir! Kullanım durumunuz için doğru ürünü seçtiğinizden emin olmak için her bir ürün için listelenen teknik özelliklere göz atın.
Gizlilik politikanız nedir?
Shokz Türkiye gizlilik politikasını web sitemizdeki footer alanında (alt kısmında) yer alan Gizlilik Sözleşmesi ve Çerezler sayfasında bulabilirsiniz.
Çerezler güvenlik riski oluşturur mu?
Hayır çerezler hiçbir güvenlik riski oluşturmamaktadır. E-ticaret sistemimiz tüm çerezleri şifrelemektedir. Ayrıca, çerezler hiçbir kişisel bilgi içermez, sadece sistemimizin tarayıcınızı tanıması için benzersiz bir tanımlayıcı olarak görev yapmaktadır.
Ürünüm için nasıl teknik destek alabilirim?
Ürününüzün hakkında teknik destek talepleriniz için lütfen Destek sayfamız altında bulunan Shokz Teknik Destek Servis Formu aracılığıyla bizimle iletişime geçin.
Kargolama Süreci
Kargo takip numaramı nasıl alabilirim?
Ürününüz kargolandıktan sonra kargo takip numaranızı sistem üzerinden kontrol edebilir ya da size iletilen e-mail üzerinden takip edebilirsiniz.
Siparişim teslim edilmedi ve kargo takip kodu ile incelediğimde size geri gönderildiği görülüyor, siparişimi yeniden gönderebilir misiniz?
Siparişiniz bize tekrar geri gönderildiyse, ödeme yönteminize sistemimizden geri ödeme yapılacaktır. Geri ödemesi gerçekleşen siparişleri yeniden gönderemiyoruz bu nedenle böyle bir durumda lütfen web sitemizden yeni bir sipariş veriniz.
Sipariş Süreci
Sipariş durumumu nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz ile ilgili durum güncellemelerini e-mail yoluyla ya da kullanıcı girişi yaparak sistem üzerinden öğrenebilirsiniz. Bunun için lütfen siparişinizi verirken belirttiğiniz mail adresinizin gelen kutusunu kontrol ediniz.
Faturamın bir kopyasını nasıl alabilirim?
Siparişiniz başarıyla onaylandıktan sonra faturanızın bir kopyası size e-mail ile gönderilir. Fatura kopyanıza ulaşmak için lütfen spam veya önemsiz posta klasörünüzü kontrol ediniz.
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Ödeme yöntemlerine sipariş aşamasında sırasında karşınıza gelen ödeme sayfasında ulaşabilirsiniz. Sizler için ödeme yöntemlerimizi sürekli olarak çoğaltmaya çalışıyoruz.
Kredi kartı olmadan sipariş vermek mümkün mü?
Kredi kartı ve Debit kart kullanımı olmaksızın şuan için sipariş ödemelerini kabul edemiyoruz.
İptal ve İade İşlemleri
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişiniz işleme alınmadığı takdirde siparişinizi iptal etmek için siparişin verildiği gün sistemden talepte bulunabilirsiniz. Siparişiniz çoktan işleme alındığında veya gönderildiğinde ise iptal talebinizin onaylanamayabileceğini lütfen unutmayın.
Para iadesini nasıl talep edebilirim?
İade talebinde bulunduysanız, ürünler bize ulaştıktan ve kontrol edildikten sonra paranız iade edilecektir. Para iadesi ile ilgili diğer tüm sorularınız için lütfen Destek kısmı altında bulunan Shokz İade Talep Formu aracılığıyla bizimle iletişime geçin.
Para iadem kredi kartımda ne zaman görünecek?
Para iadeniz, iadeniz bize ulaştıktan ve onaylandıktan sonra 5 ila 7 iş günü sonra kartınızda görünecektir.