CAYMA HAKKI KAPSAMINDAN ÜRÜNÜN İADESİ
www.shokz.com.tr Online Mağaza’da satışa sunulan tüm ürünler üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır. www.shokz.com.tr, iade işlemlerinde Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun çerçevesinde hareket eder. Satın alınan ürünün yasal cayma hakkı kapsamında iadesi 14 (on dört) gün içerisinde yapılabilir.
Ürünün cayma hakkı kapsamında iade edilebilmesi için; ürünün faturası, kurumsal olarak düzenlenen satışlarda kurumun düzenleyeceği iade faturası, garanti belgesi, orijinal kutusu, ambalajı ve varsa tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Hifilife Online Mağazacılık A.Ş.’ye teslim edilmesi gerekmektedir.
Üründe veya ambalajında bozulma, kırılma, yırtılma, tahrip, kullanılma gibi durumların tespit edilmesi ya da ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hâlini kaybetmesi hâlinde, iade işlemi kabul edilmez ve bedel iadesi yapılmaz.
Kulak içi kulaklık kategorisindeki ürünler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince hijyen nedeniyle cayma hakkı kapsamında değildir. Ambalajı açılmış kulak içi ürünlerin iadesi kabul edilmez.
www.shokz.com.tr üzerinden satışı yapılan ürünler iade şartlarına uygun şekilde Hifilife Online Mağazacılık A.Ş.’ye ulaştığında, ürün tutarının iadesi için süreç hemen başlatılır. Ücret iadesi yalnızca ürünün satın alındığı kredi kartına yapılır. Kredi kartı iade süreci ilgili banka tarafından tamamlanmaktadır.
KARGO TESLİMATI SIRASINDA ÜRÜNÜN İADESİ
www.shokz.com.tr Online Mağaza’dan yapılan tüm siparişler normal şartlarda 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir.
Ürün teslim alınırken mutlaka:
-
Paket içeriği,
-
Fatura bilgileri,
-
Garanti belgesi
kontrol edilmelidir.
Paket içerisinde eksik ürün görülmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak düzenlenmesi istenmelidir. Kargo görevlisi, tutanağı ürün paketi ve faturasıyla birlikte Hifilife Online Mağazacılık A.Ş.’ye ulaştıracaktır.
Hifilife Online Mağazacılık A.Ş.; ürün, fatura veya garanti belgesindeki eksikliği gidererek ürünü belgeleriyle birlikte yeniden belirlenen teslimat adresine gönderir.
KARGO TESLİMATINDAN ÖNCE SİPARİŞİN İPTALİ
Ürün kargoya verilmeden önce veya gönderim aşamasındayken yapılan iptal talepleri 444 0 794 numaralı Çağrı Merkezi’ne iletilmelidir. Çağrı Merkezi, iptal talebini işleme alarak ücret iadesi sürecini başlatacaktır.
Hifilife Online Mağazacılık A.Ş., indirim, indirim kuponu ve kampanya koşullarını değiştirme veya iptal etme hakkını saklı tutar.
Shokz Ürün İadesi
Shokz ürünlerinde iade işlemi başlatmak için Shokz İade Formu’nun doldurulması zorunludur.